Článek
Cena nejlevnějších vstupenek na šesté finále, v němž Pittsburgh rozhodl o své obhajobě Stanley Cupu, přesahovala na černém trhu tisícovku dolarů, našli se však i tací, kteří byli ochotni takovou částku vysázet.
Ne tak Andrew Fudge, jenž se svou manželkou vychovává dvouletého syna a sedmiměsíční dceru. „Neexistovala ani sebemenší šance, že bych byl schopen zaplatit za lístek, abych se na zápas dostal," tvrdí chlapík, který Predátorům drží palce od jejich začátků v NHL v roce 1998 a během posledních deseti let se z něj stal fanoušek oddaný až za hrob.
C'mon sweet Stanley Cup Free tickets!! #tdpreds pic.twitter.com/9anl2Hwipe
— Andrew Fudge (@lilfudge07) 5. června 2017
Když proto klub prostřednictvím sociálních sítí uspořádal soutěž o dvě vstupenky na domácí finálové zápasy, Fudge neváhal a zapojil se do ní. Na čerpací stanici se vyfotil s klubovou kšiltovkou na hlavě a snímek do soutěže odeslal. Pro čtvrtý zápas série to nevyšlo, na ten šestý už ovšem ano.
Zástupci Nashvillu svému příznivci poslali na jeho účet na Twitteru zprávu, že je šťastným výhercem a kde si má své lístky vyzvednout. Mělo to ovšem menší háček. Fudge si radostné zvěsti všimnul až toto pondělí. Tedy pět týdnů po uskutečnění utkání...
@NHL can I go die now... just now found this since I don't check twitter often. pic.twitter.com/nfhmdvYkqG
— Andrew Fudge (@lilfudge07) 17. července 2017
„Twitter moc často nekontroluju a teď jsem na něm našel tohle. Teď můžu umřít...," napsal Fudge, který si nejprve domníval, že si z něj někdo vystřelil.
„Myslel jsem si, že jde o nějaký spam, který mi tvrdí, že jsem něco vyhrál. Až po chvíli mi došlo, o co jde. Tohle hodně zabolí," přiznává fanoušek, jehož příběh se stal v zámoří virálem.