Článek
„Velký zájem hokejové veřejnosti o registraci nám nastínil, že početnou diváckou kulisu můžeme očekávat i v příštím roce. Už hodinu před startem čekalo ve virtuální frontě na 5 tisíc lidí. Poslední dvě česká mistrovství světa patřila k těm nejnavštěvovanějším. Jsme přesvědčeni, že na ně příští rok navážeme," připomíná prezident pražského organizačního výboru Petr Bříza, že poslední šampionát konaný v Česku navštívilo v roce 2015 celkem 741 690 diváků, což je historicky největší návštěva na hokejovém MS.
„Velký zájem očekáváme u české ale i mezinárodní hokejové veřejnosti také v příštím roce. Soutěž o přednostní právo k nákupu nám pomůže rozmělnit nápor fanoušků a zároveň nabídnout spravedlivou formu nákupu vstupenek," doplňuje Bříza.
Fáze soutěže o vstupenky na hokejové MS 2024: | |
---|---|
1. fáze – Registrace soutěžících | od 20. července |
2. fáze – Volba týmů a konkrétních zápasů | do 15. září |
3. fáze – Losování a kontaktování výherců | 18. do 24. září |
4. fáze – Předprodej vstupenek pro výherce | od 2. do 8. října |
V první registrační fázi si musí soutěžící vytvořit účet u ticketportal.cz a vyplnit a odeslat požadované informace ve formuláři, který je dostupný zde. Druhá fáze registrace do soutěže bude probíhat od 20. srpna v 10:00 do 15. září. Zde bude nutné vybrat preferované týmy a následně hrací dny, o které má účastník zájem.
Losování se uskuteční od 18. do 24. září. Všichni výherci budou kontaktováni, kdy na každý hrací den budou moci zakoupit až šest vstupenek. Podle preferencí z registračního formuláře je možné získat příležitost k zakoupení vstupenek i na několik hracích dní.
Samotný prodejní systém bude výhercům zpřístupněn od 2. října v 10:00 do 8. října do 23:59 SEČ. Výherci si budou moci vybrat z kapacity sedadel určených pro soutěž v různých cenových kategoriích, a to na principu, že kdo přijde dříve, ten vybírá z většího množství dostupných sedadel.
První fáze veřejného prodeje vstupenek odstartuje 10. října. „Tím, že nebudu vylosovaný, celá věc nekončí. Jedním z benefitů registrace je oslovování uživatelů s aktuálními informacemi o vstupenkách, případně o uvolnění nových vstupenek do prodeje. Účastníci soutěže pak budou vše vědět jako první, což může být nesporná výhoda," dodává Bříza.