Článek
Jména věrných fanoušků, kteří odmítli možnost prodloužení loňských; kvůli covidu nevyužitých permanentek; se na své dresy rozhodly umístit Karlovy Vary. K podobnému kroku přistoupil i mistrovský Třinec a nyní rovněž Sparta.
„Rozhodli jsme se jména těchto fanoušků zvěčnit na obou sadách dresů. Moc mě překvapilo, kolik fanoušků se do kompenzačního programu zapojilo. Tohle je jen jeden z mnoha způsobů, kterým jsme jim chtěli za pomoc poděkovat," říká generální manažerka Sparty Barbora Snopková Haberová.
Sparta už v minulé sezoně patřila k největším favoritům na mistrovský titul, v semifinále ji ale vystavil stopku Liberec. Teď chce víc.
„Těžko najdete někoho, kdo má větší motivaci vyhrát titul se Spartou, než mám já. Strašně moc to chci zvládnout a chci, aby to takhle chtěli úplně všichni v našem klubu," hlásí trenér Josef Jandač před prvním zápasem, který Spartu čeká v úterý v Pardubicích.
Kádr v letní pauze doplnili útočníci David Kaše, Erik Thorell, Filip Chlapík, Zdeněk Doležal a obránci Michal Moravčík a Ondřej Mikliš. Odešlo naopak jedenáct hráčů základního kádru v čele s brankářem Matějem Machovským, elitním obráncem Janem Košťálkem a útočníky Lukášem Rouskem, Lukášem Pechem a Davidem Tomáškem.
„Víme, že patříme k favoritům, role kandidáta na titul se nezříkáme. V play off chceme být minimálně o stupínek lepší, než tomu bylo v minulé sezoně. Tým jsme vhodně doplnili a věříme, že můžeme být ještě silnější," tvrdí sportovní ředitel Petr Ton.
Změnu hlásí Sparta i mimo hráčský kádr, když se jejím novým hlavním partnerem stala Fortuna. Spolupráce je koncipována jako dlouhodobé partnerství, detaily ani finanční podmínky po vzájemné dohodě nebudou zveřejněny.
„V rámci všech našich sponzoringových projektů je pro nás vždy zásadní interakce s fanoušky a prostor se podílet na tom, aby návštěva či sledování zápasů bylo skutečným zážitkem. Sparta je v tomto směru velmi aktivní, proto jsme při našich jednáních poměrně snadno nalezli společnou řeč. Jsem přesvědčen, že přínos našeho spojení pocítí všichni, bez ohledu na to, zda jde o skalního příznivce, který nevynechá jediný zápas, nebo toho, kdo s klubem žije spíše na dálku prostřednictvím sociálních sítí," uvedl David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře.