Článek
„Těším se, že budu moci seznámit veřejnost se věcmi ze zákulisí. Třeba jak to chodí ve sprše,“ komentoval třiatřicetiletý forvard se smíchem novinku, kterou příznivci holešovického klubu najdou na facebookovém účtu Sparty. Fanoušci pražského celku si také budou moci od září v klubových prodejnách zakoupit první „sparťanský“ mobil z nabídky nového partnera.
Mezi novinkami pro nadcházející sezónu jsou také nové dresy. Ty ponesou na čelní straně netradičně jen velké logo Sparty a jejího nového partnera, na rameno pak přibylo upravené logo holešovických s nápisem jsmeSparta. Dres je vyroben ze čtyř materiálů a celkem je sešitý z 24 dílů. „Speciálně vyvzorovaný materiál je svou strukturou podobný látce, ze které se vyrábějí dresy pro týmy NHL,“ vysvětlil generální manažer Sparty Petr Bříza.
Hráči v nových dresech poprvé vyjedou na led 9. září v úvodním extraligovém duelu ve Vítkovicích. Na domácím ledě se fanouškům poprvé představí 11. září proti Pardubicím.