Hlavní obsah

Maskoti v akci, Tipsport extraliga má novou znělku

Nejvyšší domácí hokejová soutěž se od Vánoc prezentuje novou oficiální znělkou, v níž hrají prim kluboví maskoti uhánějící ve virtuálním vesmíru za nejcennější extraligovou trofejí – Masarykovým pohárem.

Nová hokejová znělka Tipsport ELHVideo: Sport.cz

Článek

Podoba znělky má připomenout nejen mnoho extraligových hvězd, které baví fanoušky na stadionech po celé zemi, ale i měnící se svět technologií kolem nás. „Chtěli jsme jít cestou vizuálního sepětí s identitou klubů, odlišit se netradičním pojetím a oslovit mladé generace fanoušků,“ prozrazuje Jana Obermajerová, ředitelka agentury BPA sport marketing.

Je vedena snahou o naplňování konceptu Extralife – čili bavit se hokejem nejen na stadionu. „Dle toho jsme i zrealizovali tendr, z nějž vyšlo vítězně studio Silencio FX, jemuž děkuji za trpělivost a odvedenou práci, při níž realizovalo kreativní koncept i samotné technické ztvárnění znělky,“ přibližuje Obermajerová.

Extraliga vykročila novým směrem. „Podoba znělky je inovativní a odráží, kam se posouvá svět technologií i nových zábavných platforem. Jako hokejová extraliga nechceme být v tomto směru pozadu a jsem rád, že se BPA jako náš marketingový partner nebojí zkoušet i méně tradiční formy, které mohou oslovit především mladší generace,“ uvedl k tomu ředitel soutěže Martin Loukota.

Postavy klubových maskotů se budou objevovat nejen při televizních přenosech, ale také v technologických či komunikačních platformách s cílem zaujmout hokejové fanoušky, kteří vyhledávají zábavný video obsah.

„Znělku bereme jen jako základ. Zábavnou formou chceme obohatit i televizní grafiku, studio, komunikaci na oficiálních profilech Tipsport extraligy na sociálních sítích či vstoupit na různé herní platformy, vytvářet mobilní hry či filtry pro mobily, abychom přitáhli k extraligovému hokeji a klubům nové diváky,“ říká Petr Nitsche, marketingový ředitel agentury.

„Právě maskot je jedna z prvních věcí, která se malým fanouškům vryje do paměti, a i díky němu si budují vztah ke svému oblíbenému klubu. Stal se tak pro nás přirozeně společným jmenovatelem, i když bylo nutné sladit vizuální styl jednotlivých maskotů, které hokejové kluby využívají,“ upřesňuje postoj k podobě a využití prvků ve znělce Nitsche.

„Při různorodosti maskotů, ať už stylem ztvárnění, tak kombinací zvířecích a lidských postav, se složitě hledala společná vizuální linka pro použití ve 3D. Dalším faktorem bylo co nejpřesněji v animaci reprodukovat hokejové pohyby jednotlivých postav. Proto jsme zvolili technologii motion-capture, kdy pomocí speciálního obleku a hokejového hráče jsme převedli živé pohyby do digitální databáze,“ přibližuje vývoj znělky po technické stránce Karel Honsa, producent studia Silencio FX.

Líbí se vám nová znělka Tipsport extraligy?
Ano
13,9 %
Ne
83,5 %
Nezajímá mě
2,6 %
Celkem hlasovalo 418 čtenářů.
Související témata: