Článek
„Na domácí soutěž jsme potřebovali čtyři milióny eur, na KHL je ideálně potřeba trojnásobek. To by mělo stačit na postup do play-off, kam se chceme probojovat hned v první sezóně," citoval sme.sk generálního manažera klubu Maroše Krajčiho.
Představa vedení Slovanu je, že bude vydělávat i na vstupném, což není vždy snadné. Vyprodat halu se drtivé většině klubů třeba v české extralize povede jen opravdu málokdy. A většinou až v play-off. „Abychom mohli být v nové hale (Zimní stadión Ondreje Nepely), musíme vydělávat na vstupném. Ve slovenské extralize jsou jen tři kluby, se kterými dokážeme naplnit tribuny," řekl také Krajči, který by se měl, pokud klub splní všechny podmínky vedení KHL, dozvědět verdikt o vstupu do tří týdnů.
Sponzory chtějí získat nejen ze Slovenska
Peníze. Alfa a omega možného přijetí. „Bratislava je jako stát ve státě. Blízko je Rakousko i Maďarsko, odkud k nám také jezdí fanoušci. I odtud chceme přitáhnout sponzory," naznačil šéf slovenského klubu z hlavního města.
„V házené a basketbalu existují společné soutěže Čechů a Slováků, v hokeji jsme se ale nedohodli. V Čechách mají zajímavou soutěž se čtrnácti kluby, kde až osm týmů může hrát o titul, nás nepotřebují. Proto se v posledních dvou letech stala naším cílem KHL," pověděl Milan Vajda, marketingový ředitel Slovanu.
O účast v KHL také bojuje Poprad, který přišel o svého Lva, ten se má stěhovat do Prahy, proto se snaží tento klub nahradit tým, který se letos účastnil slovenské extraligy. "Zbývá nám jen maličkost. Najít minimálně deset miliónů eur," usmál se primátor Popradu Anton Danko.