Článek
Zájemci budou ve výběrovém řízení usilovat ode dneška o získání různých tzv. balíčků mediálních práv, které jsou rozděleny do celkem pěti kategorií. Přihlášku mohou podat do 3. března. Po nabídkové a hodnotící fázi budou účastníci informování o výsledku výběrového řízení nejpozději 28. dubna. Následovat budou jednání s úspěšnými zájemci o detailních obchodních podmínkách a podpis smluvní dokumentace.
"Věříme, že tímto transparentním výběrovým řízením zajistíme kvalitní prezentaci extraligy ledního hokeje, jejích partnerů a finanční prostředky ke splnění našich závazků vůči APK LH za postoupení práv," uvedla předsedkyně představenstva společnosti BPA Jana Obermajerová.
V současnosti se o televizní přenosy z extraligových zápasů dělí veřejnoprávní Česká televize a placený kanál O2 TV Sport. Jejich současné smlouvy platí do konce probíhajícího ročníku.
BPA je v této sezoně již 28. rokem výhradním marketingovým partnerem hokejové extraligy a tuto pozici bude na základě vyhraného výběrové řízení a uzavřeného kontraktu s APK zastávat i pro následujících pět sezon, tedy do konce ročníku 2027/28. APK převzala řízení soutěže před startem rozehrané sezony zpět po deseti letech, kdy extraligu řídil Český svaz ledního hokeje (ČSLH).