Článek
Je jasné, že špatné výsledky daného klubu štvou hráče, vedení a pochopitelně i fanoušky. Šéfové si lámou hlavu, snaží se získat posily, nebo měnit hráče, či třeba sáhnout k pokutám. Hráči si přidávají na tréninku, makají, aby bídnou sérii zlomili. Ale co fanoušek. Najdou se takoví, kteří si to s hráči i šéfy klubu rozhodnou vyříkat po svém. Někteří skandují přímo na stadionu, další si vylévají srdce na sociálních sítích i klubovém webu.
„Je zajímavé, že když se prohrává, tak trenérů a chytráků na sociálních sítích je hodně," všímá si Bednář a líčí příhody, kdy jednou za čas odpovídá fanouškům na dotazy, které vznesou na klubovém webu. „Paradoxně, když se prohrává, tak je dotazů hodně. Když se vyhraje, tak tam není ani jeden," popisuje bývalý vynikající útočník.
Zajímavé je i sledovat, kdy dotazy i další komentáře nejčastěji chodí. „Třeba v 1:15, když přijdou z baru," tipuje moderátor pořadu Honza Homolka z O2 TV a hokejový funkcionář jen přikyvuje, že není daleko od pravdy. „Je dobré podívat se, kdy ty zprávy píšou," odpovídá Homolkovi a přidává konkrétní příklad fandy hokejové Slavie.
„Máme jednoho pána z Chrudimi, který je velice aktivní a píše i na web, když se nám nedaří. Tak jsme ho vyzvali, ať přijede ne Slavii, jestli tam vůbec byl, že mu to vysvětlíme osobně. A od té doby nepíše. I to se děje, proto ty zprávy nečtu. Člověku to akorát zamotá hlavu a nemá to význam," dodává Bednář.