Hlavní obsah

Hokej ustoupil fotbalu, aby fanoušci nebyli zmatení. První hokejová liga mění název

Poslední roky platilo, že titulárním partnerem tuzemské druhé nejvyšší hokejové soutěže byla společnost Chance. Ta však od následující sezony spojuje své jméno s fotbalem a stane se titulárním partnerem dvou českých nejvyšších lig. A protože stejný název soutěží v hokeji i ve fotbale by byl pro fanoušky zbytečně matoucí, první hokejová liga tak od ročníku 2024/25 ponese název Maxa liga.

Foto: Sport.cz

První hokejová liga ponese od příští sezony název Maxa liga.

Článek

Maxa je nová značka, pod kterou bude od podzimu vystupovat loterijní společnost Korunka. Ta stejně jako Chance spadá do skupiny Tipsport. Loterie Maxa se formálně veřejnosti představí 1. září.

„Partnerství pochopitelně odráží i novou grafickou identitu ligy a to má velký dopad na všechny týmy. Bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezóny,“ říká ředitel loterie Maxa Filip Bocek.

Za mantinelem: Přímý sestup není pro klub úmrtí, chce Hadamczik přesvědčit extraliguVideo: Sport.cz

Maxa liga bude mít vlastní logotyp a jde o první dlouhodobé sponzorství, do kterého se loterie pouští.

„Ráda bych poděkovala společnosti Chance za šestileté partnerství s druhou nejvyšší hokejovou soutěží a přejeme jí mnoho úspěchů ve fotbalové spolupráci. Současně se velmi těšíme na spolupráci s novou značkou Maxa, která bude na základě kontraktu jak s kluby, tak s Českým hokejem titulárním partnerem 1. ligy do sezony 2027/2028 včetně,“ uvádí Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Maxa ligy.

Další informace k novému ročníku Maxa ligy budou představeny ve spolupráci i s nedávno ustanoveným Sdružením prvoligových klubů (SPK) na tiskové konferenci před zahájením sezony, která odstartuje 14. září.

„Mezi naše hlavní priority patří ve spolupráci s marketingovým partnerem BPA zvýšit propagaci, prestiž a zájem o utkání 1. ligy. Předpokladem k tomu je nejen větší spolupráce a zapojení napříč prvoligovými kluby, ale také s titulárním partnerem,“doplňuje za SPK jeho prezident Pavel Hinner.

Související témata: