Článek
Maxa je nová značka, pod kterou bude od podzimu vystupovat loterijní společnost Korunka. Ta stejně jako Chance spadá do skupiny Tipsport. Loterie Maxa se formálně veřejnosti představí 1. září.
„Partnerství pochopitelně odráží i novou grafickou identitu ligy a to má velký dopad na všechny týmy. Bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezóny,“ říká ředitel loterie Maxa Filip Bocek.
Maxa liga bude mít vlastní logotyp a jde o první dlouhodobé sponzorství, do kterého se loterie pouští.
„Ráda bych poděkovala společnosti Chance za šestileté partnerství s druhou nejvyšší hokejovou soutěží a přejeme jí mnoho úspěchů ve fotbalové spolupráci. Současně se velmi těšíme na spolupráci s novou značkou Maxa, která bude na základě kontraktu jak s kluby, tak s Českým hokejem titulárním partnerem 1. ligy do sezony 2027/2028 včetně,“ uvádí Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Maxa ligy.
Další informace k novému ročníku Maxa ligy budou představeny ve spolupráci i s nedávno ustanoveným Sdružením prvoligových klubů (SPK) na tiskové konferenci před zahájením sezony, která odstartuje 14. září.
🆕 Dnešním dnem se mění název druhé nejvyšší hokejové soutěže v Česku 🇨🇿#maxaliga pic.twitter.com/UeJho2xIVY
— Maxa liga (@maxaligacz) June 21, 2024
„Mezi naše hlavní priority patří ve spolupráci s marketingovým partnerem BPA zvýšit propagaci, prestiž a zájem o utkání 1. ligy. Předpokladem k tomu je nejen větší spolupráce a zapojení napříč prvoligovými kluby, ale také s titulárním partnerem,“doplňuje za SPK jeho prezident Pavel Hinner.