Článek
"Připravili jsme pro fotbalisty jejich fotky ve dvou verzích. Na jednom snímku vypadali normálně, na druhém jsme hráče udělali staršími. Někomu ubylo vlasů, někdo naopak přibral na váze," popisoval s úsměvem Jan Kryšpín, marketingový manažer Puma. "Každý si vybral dle svého vkusu, jakou fotografii přenese na tričko," vysvětlil Kryšpín.
Zvolené fotky, převedené na negativ a vytištěné na průhledné fólii, přiložili fotbalisté na část trička, kterou předtím natřeli speciální látkou reagující na světlo. Doplnili ještě monogram nebo značku štětečkem namočeným v "kouzelné" tekutině. Potom už jen umístili polotovar pod UV lampy a čekali, jak bude jejich dílo vypadat.
"Jediný, kdo měl starší fotku horší než já, byl Tomáš Sivok," smál se obránce David Limberský. "Zdálo se mi, že u mě je fotka starší o více než 20 let, ale vybral jsem si ji. Přišlo mi to zábavný," dodal jeho plzeňský spoluhráč Vladimír Darida.
Celá akce pomůže fotbalovým internacionálům. Trička budou vystavena v Puma Social Club Storu v Maiselově ulici v Praze, kde také proběhne dražba.