Hlavní obsah

Sponzor zesměšnil jeden z předních týmů Premier League!

Londýn/Praha

Tak to se jen tak nevidí. Krátce po zveřejnění obchodního partnerství mezi předním dodavatelem barev Dulux a Tottenhamem, firma slavný fotbalový klub zesměšnila na sociálních sítích.

Foto: Antonio Bronic, Reuters

Zklamaný manažer Tottenhamu Hotspur Jose Mourinho.

Článek

Fotbaloví fanoušci Spurs se nestačili divit. Krátce poté, co klub na twitteru zveřejnil informaci o tom, že se firma Dulux stává jejich novým sponzorem, je firma začala zesměšňovat. Ta má za maskota psa Duluxe a právě fotografie jeho na stadionu celku Premier League všechno odstartovala.

Jeden z fanoušků totiž obrázek okomentoval slovy, zda by pes nemohl hrát středového obránce Spurs, firma odpověděla, že by mohl odvést dokonce lepší práci. V dalším vlákně, zase na reakci jednoho z fanoušků, který navrhoval, že by bylo třeba vymalovat skříň s trofejemi, účet firmy odpověděl fotografií s prázdnou vitrínou na prodej.

Tweety byly krátce poté smazány, ale ve světě internetu už si žijí vlastním životem. Fanoušci Tottenhamu reakce nechápali a přemýšleli, zda za účtem firmy nestojí náhodou přívrženec jejich rivalů z Arsenalu.

Dulux poté vydal omluvu. „Reakce v žádném případě neodrážejí to, jak jsme hrdí, že jsme se stali partnery Spurs," uvedla firma s tím, že nyní vyšetřuje, co se stalo.

Související témata: