Článek
Fotbaloví fanoušci Spurs se nestačili divit. Krátce poté, co klub na twitteru zveřejnil informaci o tom, že se firma Dulux stává jejich novým sponzorem, je firma začala zesměšňovat. Ta má za maskota psa Duluxe a právě fotografie jeho na stadionu celku Premier League všechno odstartovala.
Jeden z fanoušků totiž obrázek okomentoval slovy, zda by pes nemohl hrát středového obránce Spurs, firma odpověděla, že by mohl odvést dokonce lepší práci. V dalším vlákně, zase na reakci jednoho z fanoušků, který navrhoval, že by bylo třeba vymalovat skříň s trofejemi, účet firmy odpověděl fotografií s prázdnou vitrínou na prodej.
Sorry Spurs but I think the Dulux dog might be a gooner. pic.twitter.com/jdX1v5pGjO
— Sam Farley (@FarleyWrites) April 15, 2021
Tweety byly krátce poté smazány, ale ve světě internetu už si žijí vlastním životem. Fanoušci Tottenhamu reakce nechápali a přemýšleli, zda za účtem firmy nestojí náhodou přívrženec jejich rivalů z Arsenalu.
We’re deeply sorry for the posts from Dulux this morning in response to the announcement of our relationship with @SpursOfficial.These do not reflect how proud we are to be the Official Paint Supplier of the Club. We’re investigating what happened and apologise to all Spurs fans.
— Dulux UK | Colour & Inspiration (@duluxuk) April 15, 2021
Dulux poté vydal omluvu. „Reakce v žádném případě neodrážejí to, jak jsme hrdí, že jsme se stali partnery Spurs," uvedla firma s tím, že nyní vyšetřuje, co se stalo.