Hlavní obsah

Česká pošta šetří, přestane sponzorovat fotbalový pohár

Praha

Fotbalový pohár bude muset od příštího roku hledat nového hlavního sponzora. Česká pošta totiž omezuje marketingové náklady na polovinu a neprodlouží tak s FAČR smlouvu. V rozhovoru pro Hospodářské noviny to uvedl její mluvčí Ivo Mravinac.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Fotbalisté Sparty oslavují vítězství v Poháru České pošty, trofej v rukou kapitána Davida Lafaty.

Článek

"Je to samozřejmě škoda, protože přijdeme o spojení se silným brandem," reagoval předseda fotbalové asociace Miroslav Pelta s tím, že oficiálně o ukončení spolupráce zatím informován nebyl. "Nicméně jsem přesvědčen, že se nám pro pohár podaří sehnat jiného partnera. Zájem o marketingovou spolupráci s českým fotbalem teď na trhu je," dodal.

Pošta byla hlavním sponzorem poháru od února 2012, kdy podepsala tříletou smlouvu na údajných 26 miliónů korun. Teď se však rozhodla snížit náklady na propagaci a proto k využití opce a prodloužení kontraktu nedojde.

Související témata: