Hlavní obsah

Plzeň představila nové dresy. Jsou z recyklovaných plastů a požehnal jim slavný fanoušek

Náměstí Republiky a Doosan Arena ve Štruncových sadech. Magická místa, na která má fotbalová Plzeň nejkrásnější vzpomínky. Právě ty posloužily jako inspirace při tvorbě dresů pro novou sezonu, která začíná už v sobotu. Viktoria představila tři sady: v klasické kombinaci červené a modré, v černé a v bílé.

Foto: FCVP/Adam Sedláček

Fotbalová Plzeň představila dresy pro novou sezonu.

Článek
Fotogalerie

Ústředním motivem hlavního plzeňského dresu pro sezonu 2023/2024 je zlatá kašna z náměstí Republiky, která symbolizuje anděla. Právě tento motiv je vlisován do dresu a vyobrazen na jeho přední straně i v podobě modrého pruhu na červeném podkladu. Symbolické je i to, že tato kašna zdobí náměstí od roku 2010, tedy prakticky totožně se startem nejúspěšnější kapitoly klubové historie.

Celý dres je pak poskládán z dalšího významného plzeňského symbolu – z cihel Katedrály sv. Bartoloměje, které jsou do dresů vyraženy. „Dres je nádherný! Strašně se mi líbí propojení fotbalu, městských symbolů, prostě míst, na která máme ty nejlepší vzpomínky," říká útočník Tomáš Chorý. „Jo, sluší nám! Už se těším, až v něm poprvé vyběhneme na hřiště," přidává se Rafiu Durosinmi.

Technický dodavatel fotbalové Plzně, italská společnost Macron, při tvorbě dresů maximálně dbala na každý detail. „Jsme velmi pyšní na konečnou podobou dresu i na to, že můžeme stejně jako v předchozích letech představit další detailně propracovaný dres. Pro všechny zúčastněné to byla obrovská výzva, ale zvládli jsme ji i díky skvělé a úzké spolupráci mezi Viktorií Plzeň a Macronem, která je vynikající a můžeme se na sebe spolehnout," říká Oliver Weber, sport marketing manažer společnosti Macron.

„Spolupráce na tvorbě nového dresu s Macronem byla naprosto precizní, společně jsme se zabývali každým detailem a myslím, že je to vidět i na finální podobě dresu, který je opravdu povedený," dodává Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu.

Na hrudi bude mít nový plzeňský dres opět logo dlouholetého generálního partnera, společnosti Doosan Škoda Power. Na rukávu a zádech pak logo sázkového partnera Betano. Trenýrky včetně stulpen budou v modré barvě. Tato sada dresů je vyrobena ekologickým způsobem z recyklovaných plastů.

„Tak ať jsou nové dresy šťastné," vzkázal v představovacím videu slavný fanoušek Plzně, herec Martin Stránský.

Začátek Fantasy ligy se blíží

V sobotu startuje Fortuna liga! Už máte svůj tým? Vytvořte si ho a hrajte zdarma o zajímavé ceny na Sport.cz.