Článek
Takzvaná komunikační strategie reprezentace radí hráčům jak odpovídat na otázky týkající se kvalifikační skupiny mistrovství světa a cílů, s nimiž do kvalifikace vstupují. Také jim nabízí hodnocení soupeřů ve skupině, které mohou využít při vlastním hodnocení pro média. "Skupinu vnímáme jako hratelnou, ale zároveň velmi těžkou a zrádnou. V každém utkání chceme dosáhnout na výsledek, který nás udrží ve hře o postup až do konce kvalifikace," mají fotbalisté říkat v médiích.
Hráčům jsou rovněž nabízeny odpovědi na ožehavá témata, jako jsou výběry stadiónů pro domácí zápasy či vysílání zápasů reprezentace na placených kanálech. "Pro mě je čest reprezentovat kdekoli, ale snad se budeme moci fanouškům představit na stadiónech, který jim poskytne komfort ke sledování zápasů, protože si to zaslouží," radí hráčům manuál, jak si poradit s otázkou na nevyhovující stadión pro reprezentaci.
Posledním bodem manuálu jsou možnosti zlepšení image. V ní jsou kromě různých charitativních aktivit reprezentantů či zapojení hráčů do online chatů a blogů také další rady. "Vyvarovat se v rozhovorech používání klišé typu 'je to 50 na 50', 'tak určitě' a podobně," stojí v manuálu.