Článek
Podle mluvčího České televize Ladislava Štichy byl Bosák z informace o použití své osoby k propagaci serveru velmi překvapený. "Nic o tom nevěděl a s nikým žádnou smlouvu neuzavíral. Dnes společnost kontaktoval s požadavkem na okamžité stažení svých fotografií z tohoto webu. Od provozovatele dostal příslib, že budou všechny fotografie a zmínky budící dojem propagace do 24 hodin staženy," dodal Šticha s tím, že věcí se zabývá i právní útvar České televize.
Podle samotného komentátora jde spíše o nedorozumění. "Psal jsem pro tu společnost nějaké články, proto měli mé fotografie k dispozici. Asi jsme si nerozuměli, slíbili mi, že reklamu stáhnou. Nedělal bych z toho žádné drama, rozhodně nemá smysl tahat takovou věc před soud," řekl Bosák v klidu pro Sport.cz.
Etický kodex Rady pro reklamu (RPR) zakazuje použít v reklamě žijící osobu bez jejího svolení. To se stalo například loni na podzim, kdy autopůjčovna Sixt na billboardy umístila fotografii Mirka Topolánka se sloganem "Sixt má auto pro každého". Chtěla tak využít mediální pozornost upřenou na aféru kolem dovolené předsedy ODS v Toskánsku. Na jedné z fotografií z Itálie totiž Topolánek stál vedle jeepu, který mu pronajala právě autopůjčovna Sixt. Tuto reklamu ohodnotila arbitrážní komise RPR jako neetickou.