Článek
Dohromady sledovanost finálového utkání překonala i souboj o zlato z roku 2006 mezi Itálií a Francií, který vidělo 1,48 milionu diváků ČT. Sobotní utkání o třetí místo Chorvatsko - Maroko vidělo na ČT 805 000 diváků a na Nově pak 178 000 diváků.
Mistrovství světa ve fotbale si na ČT sport zapnulo během měsíc trvajícího šampionátu celkem 4,37 milionu diváků. Česká televize z něj v přímých přenosech odvysílala 46 zápasů, z toho 32 zápasů exkluzivně a 14 sdíleně. Průměrná sledovanost šampionátu byla 476 000. Boje v rámci základních skupin sledovalo průměrně 374 000 fanoušků fotbalu, utkání vyřazovací fáze pak 809 000, při podílu na publiku přesahujícím 23 procent.
Skupina Nova vysílala zápasy MS poprvé ve své historii, poté co koupila část práv od České televize. Divákům nabídla celkem 32 utkání. Ty alespoň tři minuty kontinuálně sledovalo 3,652 milionu diváků starších čtyř let. Nejsledovanější byl čtvrtfinálový zápas Nizozemsko - Argentina, který přitáhl k obrazovkám Nova Action 686 000 diváků.