Článek
Druhým nejsledovanějším zápasem na ČT byl přenos Polsko - Argentina s 596 000 diváky a třetím pak utkání Portugalsko - Uruguay s 465 000 diváků. Na stanici Nova Action vidělo zápas Brazílie - Srbsko 442 000 diváků.
"Fotbalová utkání světového šampionátu v Kataru vysílaná na stanicích Nova Group se setkala se zájmem 6,28 procenta diváků mezi 15 a 54 lety. Alespoň tři minuty kontinuálně je sledovalo 2,328 milionu diváků starších čtyř let," uvedla mluvčí Novy Tereza Žižková. Fotbal pomáhá Nova Action k historicky nejlepším výsledkům. V minulém týdnu se podíl stanice v prime time zvýšil více než čtyřikrát na 4,3 procenta.
Česká televize letos kvůli úsporám přeprodala práva na část zápasů MS Nově. Veřejnoprávní televize z Kataru odvysílá 14 zápasů společně s Novou a vedle toho dalších 32 utkání, Nova má exkluzivně 18 zápasů.