Článek
Mezi 12. a 29. červnem se konverzace o šampionátu na Facebooku zúčastnilo 220 miliónů lidí. Vzhledem k tomu, že mistrovství světa skončí až 13. července, je pravděpodobné, že by turnaj mohl nastavit nový rekord jakožto největší událost sociálních médií.
"Lidé vedou konverzace o tom, co sledují, v nevídaném rozsahu," uvedl Nick Grudin, ředitel partnerské spolupráce společnosti. "Kromě sdílení a spojení s přáteli jsou propojeni v reálném čase s médii a hlasy veřejnosti, které je nejvíce zajímají."
První týden fotbalového světového šampionátu přinesl na Facebooku 459 miliónů interakcí, tedy více než letošní finálový zápas NFL v americkém fotbale, zimní olympijské hry v Soči a udělování Oscarů dohromady.
Miliardová hranice byla překonána poté, co začala vyřazovací část MS. Sobotní osmifinálové utkání mezi domácí Brazílií a Chile přineslo 75 miliónů interakcí.