Článek
Brazilský kanonýr totiž během pondělního duelu s Kamerunem, v němž přispěl dvěma góly k vítězství 4:1, několikrát ukázal část svého spodního prádla s motivem brazilské vlajky od firmy, která není oficiálním sponzorem šampionátu.
A na to jsou mezinárodní fotbalové instituce, které mají od svých komerčních partnerů pohádkové zisky, mimořádně alergické. Stačí si vzpomenout na dánského reprezentanta Nicklase Bendtnera, jenž na Euru před dvěma roky ukázal část svých trenek s logem sázkové kanceláře a vyfasoval za to pokutu 100 tisíc eur a měl i zakázaný start v kvalifikačním duelu proti České republice.
Podle internetových stránek televize Eurosport bude nyní FIFA zkoumat, zda v případě Neymara šlo o úmyslnou marketingovou strategii či o nechtěnou náhodu. Brazilský fotbalista už se letos do podobně ošemetné situace dostal v Barceloně v utkání Ligy mistrů, tehdy se ale jeho agentovi podařilo podezření na cílenou reklamu vyvrátit a hráče UEFA nakonec nijak nepotrestala.