Článek

Takhle by v příští sezóně měly vypadat domácí a venkovní (žluté) dresy Barcelony. Návrh otiskl španělský deník Sport.
Barcelona na svém dresu nejprve dlouho odmítala logo hlavního sponzora. Před třemi lety se za tučný poplatek na hruď hráčů nakonec dostal reklamní štít katarských aerolinek a teď vedení Blaugrana přichystalo věrným příznivcům další šok - po 115 letech má dosud tradiční vertikální pruhy nahradit nový vodorovný design, náramně připomínající například současná trika Bayernu Mnichov.
Revoluci v dresech prý už odsouhlasil prezident katalánského klubu Josep Maria Bartomeu. První reakce veřejnosti jsou však silně proti zažitému trendu a tak není vyloučeno, že v dalších měsících dojde ke korekci.
„Je to šerednost!" soudí diskutující na webu listů Marca a Sport. „Páni z Barcelony už nevědí, co vymyslet," škaredě dodávají další fanoušci. „Letos máme pěkný dres, takže za rok to zase bude hrůza," zklamaně konstatují příznivci Barcelony.
Najdou se ale i tací, kteří tuto změnu uvítají, i když jich je poskrovnu. „Pěkná trika, připomíná mi to nějaký oddíl v ragby," uvedl Andrés Rodríguez Peláez. A jak se chystané změny zamlouvají Vám? Hlasujte v přiložené anketě.