Článek
Je právě tohle cesta, kterou by se kluby měly vydat, aby oslovily fanoušky? „Určitě je to jedna z věcí, ne ale ta hlavní, která by se měla zlepšit. Je to jedna z cestiček. Je tady urbanistika klubu, architektura klubu a vůbec celého fotbalu," nechal se Csaplár slyšet v pořadu Přímák na Sport.cz.
Kouč, který v minulosti dovedl Slovan Liberec k mistrovskému titulu, vidí v českém fotbale řadu negativ. „U nás je všechno strašně koncentrované - hlavní je výsledek dneska, tabulka. Pak je tu druhá věc a to je match day. Když je match day, tak všichni šílí. A když není, tak by všichni spali. V západním světě je přitom rozdíl mezi těmi dny minimální," nachází odlišnosti mezi fungováním v českých klubech a v cizině.
Csaplár tvrdí, že se vždycky musí smát, když před sezonou na tiskových konferencích klubů slyší, že chtějí bojovat o fanouška. „Já na to říkám, o něj nebojujte. Pojďte ho zabavit, vtáhněte ho hry, je to váš partner," nabízí svůj pohled na dané téma. Zmíněný klip s příjezdem Pavla Vrby do Ostravy považuje za povedený kousek klubového Public Relation.
„Jako trenér ale říkám, na prvním místě začněte tím, aby ten produkt byl kvalitní, aby nešidil. Když je produkt kvalitnější a pravdivější, tak ho snáze prodáte. Lidi se nenechají opít tímhle pí ár," dodává Csaplár.