Článek
"Krumlovská rallye je z našeho pohledu trochu smolná a jsme proto rádi, že jsme ji letos dokončili na pátém místě, i když jsme měli ještě vyšší ambice. Jihočeská soutěž je ale skutečně náročná a specifická, a tak nás výsledek těší.
Mně se zatím podařilo Krumlovskou rallye dokončit pouze v roce 2001, o rok později jsem boural a loni mě zastavily technické problémy. Do jižních Čech jsme proto jeli se smíšenými pocity a respektem, který v ostatních soutěžích domácího mistrovství neznáme. Větší opatrnost ale možná paradoxně byla zdrojem potíží.
Krumlovská rallye nabízí hodně rychlé úseky včetně zrádných horizontů, jede se na zvláštním asfaltu, navíc v době kdy odkvétají stromy a trávy. Proto je velice důležité nastavení vozu pro optimální výkon.
Zase Malonty
I letos byly v nastavení určité mezery, což se u mě projevuje větším množstvím smyků než je zdrávo. Navíc hned zkraje soutěže jsme měli problémy s brzdami, které jsme sice vyřešili, nicméně jsme si při jízdě nebyli stoprocentně jistí a dalo by se říct, že jsme jeli víc pro diváky než pro časoměřiče.
To byl i případ průjezdu obcí Malonty, kdy jsme na notoricky známém místě udělali příliš široký smyk, opřeli jsme se o lampu a utrhli kus nárazníku u našeho Peugeotu. Ještě větší problémy jsme pak měli při druhém průjezdu Malont, kdy jsme projeli retardér a ztratili cenné sekundy v přímém souboji s Emilem Trinerem.
Další čas jsme ztratili o chvíli později, kdy jsme dokonce opustili trať a ztratili asi třicet sekund. To ovlivnilo další vývoj soutěže, kdy už jsme se snažili jet především na jistotu a podobným problémům se vyhnout.
Bodový zisk je nicméně velmi cenný, boj o čtvrté místo jsme si prohráli sami a jsme rádi, že jsme nedopadli ještě hůř."