Článek
Což nelze pochopit jinak než jako lehké popíchnutí United. Rudí ďáblové jsou přece jen výhradně spjati s červenou barvou.
„Cílem kampaně je vyzdvihnout výjimečnost zápasu a přidat k tomu špetku břitkého britského humoru. Samozřejmě se vší úctou a obrovským respektem ke klubu, jakým Manchester United je. Slogan by měl oslovit nejen naše fanoušky, ale i příznivce hostů, kterých do Plzně dorazí přes osm stovek,“ vysvětluje obchodně-marketingový ředitel klubu Jaromír Hamouz.
Není tomu tak dávno, co se na stadionu Viktorie v rámci Ligy mistrů proháněly třeba hvězdy Barcelony, Bayernu Mnichov či Realu Madrid. Teď k nim přibydou i borci z United, kteří kopou za jeden z nejvíce ikonických mančaftů světa. „Splním si sen, který jsem měl už jako malý kluk. Proti Manchesteru United vážně nehrajete každý rok,“ těší se opora Viktorie i národního týmu Pavel Šulc.
„Čeká nás velký zápas, který bude svátkem pro celý klub, město i region, všechny naše partnery i fanoušky. Doufám, že společně vytvoříme neopakovatelnou atmosféru utkání, na které budeme dlouho vzpomínat,“ doufá Adolf Šádek, generální ředitel a předseda představenstva klubu.
Co přesně tedy Viktoria na United chystá?
Konkrétněji bude vše jasnější s tím, jak se mač bude blížit, ale namátkou – připravuje se například světelná instalace přímo ve městě i poblíž stadionu, různé limitované edice památečních předmětů a třeba i ohnivá show před výkopem.
Možná právě díky ní budou Západočeši slavnějšího soka prohánět tak, že bude hořet tráva.