Článek
„Za klub chci říct, že se cítíme stejně jako naši fanoušci, jako poškozená strana,“ napsal Tvrdík na sociální síť X. „Není to poprvé. Věnujeme aplikaci v klubu stovky a tisíce hodin práce. A pak je za jeden den důvěra pryč. Chápu, jak je fanouškům. Osmifinále, jeden ze zápasů roku a lístky pryč.“
Slavia za týden přivítá nejatraktivnějšího soupeře v sezoně. I podle toho uzpůsobila předprodej lístků, které šly na dračku.
Predali jsme omluvu dodavatele. Za klub chci rici, ze se citime, podobne jako nasi fans, jako poskozena strana. Neni to poprve. Venujeme aplikaci v klubu stovky, tisice hodin nasi prace. A pak je za jeden den duvera pryc. Chapu, jak je fans. Osmifinale, AC Milan, jeden ze zapasu… https://t.co/CveSe7haKW
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) March 5, 2024
V minulém týdnu si mohli místo na stadionu zajistit permanentkáři. V úterý si majitelé sezonních vstupenek mohli přes klubovou aplikaci nebo přes web Ticketportal přikoupit ještě jeden lístek. Pak by se dostávalo na další a další zájemce…
Jenže systém v úterý selhal. Měl výpadky a nejvěrnější podporovatelé si nestihli přikoupit druhý lístek. Zbývající volná sedadla se rychle obsadila.
„Jménem Ticketportalu se omlouváme permanentkářům, kteří si dnes ve 14 hodin chtěli zakoupit vstupenky skrze mobilní aplikaci,“ vzkázal dodavatel přes klubové kanály Slavie. „Zájem o vstupenky byl natolik enormní, že některým uživatelům nešel nákup uskutečnit nebo se během něj vyskytly chyby. Ticketportal učiní kroky a opatření, aby se tato situace již v budoucnu neopakovala.“
Fanoušci si stěžují, že je jim omluva k ničemu. Slavia má v aktuální ligové sezoně zhruba 11 tisíc permanentkářů. V úterý zbývalo k dokoupení okolo tří tisíc vstupenek. Pokud by teoreticky každý vlastník permanentky toužil po lístku na AC Milán, stejně by se dostalo na necelou třetinu.
Mnohé z příznivců ale vytočilo, že selhání systému jim ani neumožnilo se k lístku dostat. A Eden se doopravdy rychle vyprodal.
Tvrdík nevyloučil, že nejnovější potíže s virtuálním prodejem lístků mohou vyústit ve změnu platformy. „Také nám z toho není dobře. Tentokrát budeme vážně analyzovat i alternativní scénáře rozvoje aplikace s jiným dodavatelem,“ doplnil šéf Slavie.
Existuje řešení, že se zájemci mohou pokoutně přes různé bazary či překupníky k žádaným vstupenkám dostat. Vršovický klub ale důrazně varuje před touto možností.
„Ve vlastním zájmu vám doporučujeme nekupovat lístky mimo oficiální zdroje, vždy se vystavujete riziku, že přijdete o peníze a na zápas se stejně nedostanete,“ varuje oficiálně Slavia. „Evidujeme, že se opakuje situace z podzimu letošní sezony, kdy jsme zaznamenali extrémní počet předražených nebo falešných lístků, a to zejména na ligové zápasy se Spartou a Plzní a pohárové duely proti AS Řím a Servette FC.“
Podobný problém tíží také konkurenty ze Sparty. Ta počátkem týdne spočítala, že před stadionem od startu sezony zůstalo deset tisíc podvedených fanoušků, kteří si zakoupili falešné nebo použité lístky.