Článek
Udělali svému klubu medvědí službu. Evropská fotbalová unie (UEFA) označila všechny zápasy Dinama Záhřeb za vysoce rizikové a zakázala jeho fanouškům na celou sezonu návštěvy venkovních zápasů.
Stalo se tak kvůli nedávným výtržnostem v Aténách, kde byl při bitce před utkáním předkola Ligy mistrů s AEK ubodán fanoušek.
Došlo tak k výjimečné konstelaci. V Praze mohly jít do prodeje i vstupenky do sektoru hostů.
„Ano, tyto sektory budou zahrnuty do závěrečné vlny prodeje pro sparťanské fanoušky,“ potvrdil letenský klub.
„Nemyslím si, že to bude přímo výhoda. Věřím ale, že zaplněná Letná, kde budou pouze sparťané, bude mít na utkání a na náš výkon vliv. Všichni už víme, co zaplněná Letná dokáže, když se hrají evropské poháry. Doufám, že prožijeme večer, kdy sem všichni společně přivedeme základní skupinu Evropské ligy,“ věří trenér Brian Priske.
Zápasy Sparty a Plzně na obrazovce |
---|
Stanice O2 TV Sport odvysílá duely FK Viktoria Plzeň vs. FC Tobol (komentátoři Tomáš Radotínský a David Nyč) a AC Sparta Praha vs. Dinamo Záhřeb (komentátoři Jan Homolka a Aleš Svoboda) v přímých přenosech. Studio moderátora Petra Svěceného a expertů Zdeňka Folprechta s Jiřím Plíškem startuje od 18:15. Přímo z Plzně bude aktuální informace přinášet reportérka Tereza Kubíčková, z Letné se pak bude hlásit Vladimír Grebennikov. Přenos z Letné mohou sledovat také registrovaní uživatelé společnosti Betano. |
Společně s hráči a fanoušky si vyzkoušel i roli herce. Účinkují ve speciálním klipu, který demonstruje sílu klubu, tradici i fanouškovské nadšení přenášené mezi generacemi.
Pětačtyřicetisekundový spot se na konci července natáčel ve spolupráci s generálním partnerem klubu v ulicích Prahy, v blízkosti dominant hlavního města a samozřejmě také v letenské epet Areně.
„Společně s Betanem nám velmi záleží na komunikaci partnerství. Proto jsme k představení spolupráce využili vrtulník, který vyzdvihl náš výroční dres nad letenský stadion. A proto pokračujeme i tímto spotem, vlastně krátkým filmovým dílem. Je to ztvárnění lásky ke klubu a vyobrazení emocí, které vztah fanouška k logu, dresu a další symbolice ACS doprovázejí. Sparta je vlastně dnes už pro spoustu lidí životní styl,“ uvádí ředitel komunikace Ondřej Kasík.
„Zveřejnění v tento okamžik není náhodné. Chceme tímto vzkazem fanoušky naladit před čtvrteční odvetou play off Evropské ligy, budeme potřebovat každého z nich,“ zdůrazňuje.