Článek
Památný zápas. Za Lužánkami se v říjnu 1996 tísnilo na zápase se sešívanými 44 120 diváků, což je dosud nejvyšší návštěva v české lize.
Zbrojovka si dala za cíl virtuálně vyprodat někdejší slavný stadion znovu. Akci podpořila i Slavia, lístky se prodávají za 200 korun.
Výtěžek z prodeje virtuálních lístků získá brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích na boj s nemocí COVID-19.
📺 ZBROJOVÁCKÁ VÝZVA
K naší výzvě se přidal i muž s maskou - šermíř Alexander Choupenitch. Vážíme si toho a děkujeme za podporu!
▶️ https://t.co/BGndE4DY4X pic.twitter.com/Br8CIO4H3y
— FC Zbrojovka Brno (@FCZbrojovkaBrno) April 6, 2020
„Jako Zbrojovka jsme nadšení, že jsme našli podporu nejen na jihu Moravy, ale taky od Slavie a v jiných koutech republiky. I v ‚blbé době', jak já jí říkám, má něco smysl," kvituje Petr Švancara.
„Zbrojovka tehdy stála proti skutečným legendám. Na webu fanoušci najdou i záběry z 90. let, nad kterými fotbalové srdce opravdu zaplesá," doporučuje 42letý útočník.
S obdobnou akcí přišly také další domácí kluby. Olomouc nabídla virtuální vstupenky na slavné utkání s Realem Madrid a na imaginární podještědské derby mezi Jabloncem a Libercem se vybralo pro Krajskou nemocnici v Liberci téměř 340 tisíc korun.