Článek
Vedle práce s fanoušky se hodnotila i souhrnně aktivita marketingových oddělení a její efekt, výsledky i progres, který daný klub v oblasti marketingu za uplynulou sezonu prodělal. Trofej pojmenovaná po uznávaném funkcionáři Lukáši Přibylovi je udělována pravidelně od sezony 2015/16.
„Cena Lukáše Přibyla získala během posledních let na své vážnosti a prestiži, za což jsem osobně velmi vděčný. Hodnotit, prezentovat a odměnit práci profesionálních fotbalových klubů je v rámci následného jejich progresu velmi důležité a věřím, že i motivační. Jsem rád, že se díky ocenění ukazuje, jak dobře, a především v jakém množství odvedené práce dokáže profesionální fotbal v České republice fungovat. Srovnatelně s ostatními evropskými soutěžemi," poukazuje Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel LFA.
Cenu Lukáše Přibyla v hlavní kategorii získala @ACSparta_CZ 👏
Gratulujeme! pic.twitter.com/6487JJOphM
— FORTUNA:LIGA (@fortunaligacz) June 15, 2021
„Cena Lukáše Přibyla pro nás zněměná hodně. Je to odměna za celoroční práci. Největší výzvou pro nás bylo vyrovnat se s covidovou situací. Fanoušci nebyli na stadionu při našich zápasech. Řekli jsme si, že tuto nevýhodu musíme přetavit v konkrétní výzvu. Realizovali jsme dost zásadních změn na stadionu, provedli rebranding klubu, udělali výběrové řízení na ticketingového dodavatele, což jsou všechno věci, na které by asi nebyl takový prostor," bilancuje ředitel oddělení marketingové komunikace Kamil Veselý.
"Zároveň jsme museli jít my za fanoušky. Chtěli jsme jim vynahradit, že nemohou být na stadionu. Upřímně ale musím říct, že deset cen Lukáše Přibyla bych vyměnil za titul. Doufám, že příští sezonu vyhrajeme na trávníku i v kancelářích," usmívá se.