Hlavní obsah

Show na Letné. Černý výroční dres vynesl do vzduchu vrtulník

Ve velkém stylu pojala fotbalová Sparta první prázdninový den. Na Letné za pomoci žlutého vrtulníku představila nový dres pro výroční sezonu k příležitosti 130 let založení klubu. Motiv? Černá a zlatá a na hrudi jen písmeno S. Klub zároveň potvrdil změnu generálního partnera, Tipsport střídá jiná sázková kancelář Betano a její mateřská společnost Kaizen Gaming.

Ve velkém stylu představila fotbalová Sparta dres k výročí 130 let založení klubuVideo: Sport.cz

Článek
Fotogalerie

Když na tribuně skončila tisková konference s trenérem Brianem Priskem a kapitánem týmu Ladislavem Krejčím, zrak všech přítomných zamířil na hrací plochu. Z ní vzlétl žlutý vrtulník a vynesl do vzduchu obrovskou repliku nového dresu, která několik minut vlála nad stadionem.

„Výročí je přesně 16. listopadu. Představujeme speciální dres. Třetí sadu, která nebude úplně typická, ale budeme ji v průběhu sezony poměrně dost využívat. Dres vznikl ve spolupráci se společností Adidas," uvedl mluvčí Sparty Ondřej Kasík.

Foto: Sport.cz

Ve velkém stylu představila fotbalová Sparta dres k výročí 130 let od založení klubu.

„Dres má jednu zásadní odlišnost, na hrudi je místo nového loga písmeno S. Splňuje to hlavní sdělení písničky Na srdci S, která hraje na Letné po vítězných zápasech. Černá je historicky tradiční barva Sparty, stejně tak písmeno S," vysvětlil Kasík specifika. „Z úcty k tradici prvních sparťanských dresů nastoupíme v maximálním možném počtu zápasů výroční sezony tak, jako první sparťané. V černých dresech. Primární barvou dresů ACS pro sezonu 2023/2024 však zůstává rudá," doplnil klub v tiskové zprávě.

„Dres se mi velice líbí, mám rád klasicky černou. Se zlatými doplňky v návaznosti na minulou sezonu je to super nápad. Jako třetí sada za mě skvělé," zhodnotil design kapitán Ladislav Krejčí.

Sparta rovněž představila nového generálního sponzora. Dresy sparťanského A-týmu, B-mužstva i prvního ženského výběru zdobí od července logo sázkové společnosti Betano. Platí to i pro soutěže UEFA, existuje však jeden háček. Při venkovních utkáních bude záležet na tom, zda je v dané zemi, kde se utkání bude hrát, Betano držitelem licence na provozování sázkových her.

„Příchod značky Betano na pozici generálního partnera je výsledkem naší dlouhodobé koncepční práce v komerční oblasti. Velmi rychle jsme si v rámci jednání dokázali získat důvěru partnera, který ocenil náš inovativní přístup k marketingu a komunikaci. To se brzy projeví také v prvních aktivacích, které již společně připravujeme," komentuje „deal" Tomáš Křivda, nastupující k prvnímu dni spolupráce mezi ACS a Betanem do pozice generálního ředitele AC Sparta Praha.