Článek
Poprvé se logo společnosti, jejíž název dál ponese i stadion ve Štruncových sadech, objevilo na viktoriánských dresech v sezoně 2005/2006. „Nesmírně si této spolupráce vážíme, podpora je pro nás klíčová a troufnu si tvrdit, že oboustranně úspěšná. Má slova potvrzuje i to, že touto novou smlouvou překročíme hranici dvaceti let vzájemné podpory, což je naprosto mimořádné a jen to dokresluje vzájemné synergie,“ cituje klub svého předsedu představenstva a generálního ředitele Adolfa Šádka.
Fakt, že se jedná o pozitivní kooperaci, dokreslují mimo jiné sportovní výsledky. Viktoria získala šest mistrovských titulů, čtyřikrát se probojovala do Ligy mistrů a letos na jaře proklouzla do čtvrtfinále Konferenční ligy, kde po prodloužení druhého zápasu padla s Fiorentinou.
„Délka spolupráce je úctyhodná, velmi si jí vážíme, a i do budoucna uděláme maximum pro oboustrannou spokojenost. Myslím, že před sebou máme další výzvy a plány rozvoje klubu s velkým důrazem na výchovu mladých talentů. Těšíme se na další úspěšné společné roky,“ uvedl Martin Dellenbach, člen představenstva klubu.
„Jsme rádi, že můžeme být partnerem jednoho z nejúspěšnějších klubů v České republice. Pevně věřím, že tímto spojením přispíváme k rozvoji sportovních aktivit pro mládež v regionu a zároveň velmi dobře propagujeme zvuk českého špičkového strojírenství nejen v rámci země, ale i v Evropě,“ dodal Youngki Lim, generální ředitel DOOSAN Škoda Power.
Viktoria ještě zdůrazňuje, že díky spolupráci pomáhala seniorským domovům během covidu, pravidelně vyzývá k dárcovství krve nebo podporuje Nadaci pro transplantace kostní dřeně.