Článek
„Zaujala nás jak naprosto špičková kvalita vybavení, tak i dynamika, s jakou Macron v poslední době vstupuje na fotbalovou mapu a jaký servis nám je připravený nabídnout," citoval klubový web generálního manažera Adolfa Šádka.
Plzeň od roku 2007 oblékala Puma, teď se pokusí prorazit v Evropě s novou společností. Pro italskou značku bude stěžejním partnerem ve střední Evropě. K dispozici bude mít špičkový servis řízený z centrály v Boloni.
„Chceme být zajímaví a atraktivní nejen na hřišti, ale i v oblasti vybavení nebo dresů. V tom jsme našli ideálního spojence," dodal Šádek. Do nové sezony vstoupí Západočeši v nových dresech, jejich představení proběhne těsně před zahájením soutěže. „Poprvé v historii bude mít náš klub k dispozici dvě unikátní sady dresů, které jsou vyrobeny speciálně jen pro nás," uvedl marketingový ředitel Viktorie Jaromír Hamouz.