Hlavní obsah

Limetková a modrá. Fotbalová liga má nový kabát

Nejvyšší fotbalové soutěže představily nový kabát. Od nové sezony ponesou minimálně po dalších pět let po novém generálním partnerovi název Chance Liga a Chance Národní liga. Mění vzhled, první liga se zabarví do výrazně limetkové a tmavě modré, druhá do neonové zelené a tmavě modré.

Foto: Chance Liga

Logo Chance Ligy

Článek

Ligová fotbalová asociace (LFA) sází dle sebe na svěží pohled a tradici. Chce společně se sázkovou kanceláří Chance pečovat o divácký boom, který ligu v posledních měsících charakterizuje.

„Český profesionální fotbal v posledních měsících prožívá skvělé období a boom v zájmu. S příchodem Chance do pozice generálního partnera chceme tento trend ještě akcelerovat a jsme přesvědčeni, že díky spolupráci s takto silným partnerem se nám podaří prestiž a úroveň Chance Ligy a Chance Národní Ligy opět výrazně posunout,“ zmínil obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.

„Vnímáme velký kus práce, který české fotbalové kluby v posledních letech odvedly, už jen to, jak dokázaly zvednout návštěvnost stadionů. Jsme přesvědčeni, že díky nově navázané spolupráci se nejen zlepší jejich ekonomická situace, ale budeme společně posouvat český fotbal i v oblastech nových technologií, marketingu, práce s fanoušky. Věříme, že jeho konkurenceschopnost dál citelně posílíme. Dáváme tak českému fotbalu opravdu šanci,“ přidal marketingový ředitel skupiny Tipsport, jejíž je Chance součástí, Jan Čumpelík.

Chance má pumpovat do českého fotbalu za své partnerství 260 milionů korun ročně, což je násobný nárůst oproti minulosti. Fortuna předtím platila podle odhadů 80 milionů ročně.

Tvorbou nové identity se zhostilo studio Touch Branding pod vedením designéra Martina Marušince. „Nová identita obou soutěží se poprvé v historii stává svébytnou a je silně zaměřena na mladší generaci. Toto se projevilo zejména ve výběru barev, v širším vizuálním stylu a také v motion designu, který společně s ostatními prvky vyčleňuje identitu z tradičních principů sportovních značek,“ uvedl Marušinec.

„Značka Chance se stává součástí nové identity nejvyšší fotbalové soutěže a bude i součástí nové éry českého fotbalu. Pro prezentaci loga Chance v prostředí fotbalových stadionů jsme hledali a s vysílatelem ligy testovali optimální barevný kontrast. Se značkou Chance se tak budou setkávat fanoušci na stadionech a televizní diváci na výrazném oranžovém pozadí,“ doplnil k novému vizuálnímu stylu vedoucí oddělení marketingové komunikace skupiny Tipsport Michal Kramer.

Nový ročník Chance Ligy bude atraktivní třeba v tom, že její vítěz zamíří rovnou do Ligy mistrů. Začíná se v pátek 19. července zápasem Sparty s Pardubicemi.

Související témata:
Chance liga (fotbal)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

EURO 2024 v Německu

Mistrovství Evropy ve fotbale, které se hraje v deseti německých městech od 14. června do 14. července 2024, se posunulo do vyřazovací fáze. Česká reprezentace obsadila v základní skupině čtvrté místo a do play off nepostoupila.