Článek
Hospodaření klubu v sezoně 2020/2021 negativně ovlivnily výrazně nižší výnosy z přestupů hráčů. Zatímco o rok dříve činily bezmála 62 milionů korun, tak v sezoně 2020/2021 klesly o 20,7 milionu korun na 41,2 milionu korun. Výnosy z reklamy a postoupení práv se snížily o 3,6 milionu korun na 29,2 milionu korun, ostatní výnosy klubu vzrostly o 1,5 milionu korun na 27,1 milionu korun.
Vedení společnosti SK Sigma Olomouc ve výroční zprávě uvedlo, že klub se loni kvůli pandemii koronaviru a následným nařízením vlády potýkal s minimálním výtěžkem ze vstupného na fotbalová utkání. Pandemie nepříznivě poznamenala i reklamní příjmy. Klubu naopak vznikly náklady na testování hráčů a účastníků utkání, dezinfekci prostor stadionu a hráčského zázemí i na dodržování přísných hygienických předpisů například při cestování a ubytování hráčů.
Náklady klubu v účetním roce 2020/2021 klesly o 2,783 milionu korun na 112,453 milionu korun. Nejvyšší položku představovaly náklady na hráče, které se meziročně zvýšily o 5,8 milionu korun na 48,3 milionu korun. Na konci loňského června měla společnost SK Sigma Olomouc ve svém účetnictví neuhrazenou ztrátu z předešlých let 93 milionů korun, ke které byl posléze připočten prodělek 13,4 milionu korun za účetní období 2020/2021.
V roce 2019/2020 skončilo hospodaření klubu ziskem bezmála 7,5 milionu korun po ztrátě 2,1 milionu korun v roce předchozím. Tržby tehdy hlavně díky vyšším výnosům z přestupů hráčů vzrostly o 12,6 milionu korun na 122,7 milionu korun.
Akciová společnost SK Sigma Olomouc má základní kapitál 273,5 milionu korun. Hlavním akcionářem je s podílem 77,07 procenta spolek SK Olomouc Sigma MŽ. Zbývajících 22,93 procenta akcií vlastní město.