Článek
Také ve složitých podmínkách, kdy na téměř polovinu zápasů nemohly kluby zvát své fanoušky na stadiony, vznikla celá řada zajímavých a kvalitně realizovaných projektů.
„Ve všech oblastech jsme u klubů zaznamenali posun, což nás těší. Díky Ceně Lukáše Přibyla tak můžeme ukázat, že české kluby mají kvalitní pracovníky ve svých marketingových a komunikačních odděleních. Tradiční anketa je oceněním jejich práce, která není tolik viditelná, ale k fotbalu a sportu obecně patří čím dál víc," poukazuje Daniel Hajný, marketingový ředitel LFA.
LFA uzavřela minulou sezónu i na poli klubového marketingu a PR. Ocenění pro nejlepší práci s fanoušky si stejně jako v minulém roce odnáší @ACSparta_CZ. Letos nově se udělují Ceny Lukáše Přibyla i v doprovodných kategoriích.
Více info 📲 https://t.co/BYeBmkLXB8 pic.twitter.com/EVfCXRNMb7
— FORTUNA:LIGA (@fortunaligacz) August 11, 2020
V hlasování odborníků nakonec získala nejvíce hlasů Sparta Praha, která tak zopakovala prvenství z minulého roku. V těsném závěsu na druhé příčce skončil odvěký rival z Edenu a na pomyslném podiu doplnili pražské kluby Bohemians 1905.
Konečné pořadí ankety Cena Lukáše Přibyla za sezonu 2019/20: | |
---|---|
1. AC Sparta Praha | 63 bodů |
2. SK Slavia Praha | 52 |
3. Bohemians Praha 1905 | 36 |
4. FC Viktoria Plzeň | 32 |
5. SK Sigma Olomouc | 12 |