Hlavní obsah

Zásah do loga! Sponzor Dortmundu musel přebarvovat

Dortmund

Nový sponzor fotbalistů Dortmundu se musel kvůli rivalitě Borussie s nedalekým Schalke vzdát svých firemních barev. Logo telekomunikační společnosti 1&1 je totiž převážně modré, což je hlavní barva konkurenčního klubu z Gelsenkirchenu. Modrou v logu tak na dresu úřadujícího německého vicemistra nahradí černá.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Raphael Guerreiro z Dortmundu během utkání Ligy mistrů na hřišti Slavie. Pro poháry se logo na dresu Borussie nemění.

Článek

"Někdy člověk prostě musí udělat kompromisy," uvedl dnes obchodní ředitel Dortmundu Hans-Joachim Watzke při představení nových dresů. Sponzorovi za přebarvení loga poděkoval. "Není to samozřejmost," řekl.

Borussia bude mít po příchodu 1&1 poprvé v historii dva hlavní sponzory dresů. Smlouva s telekomunikační firmou platí pro bundesligu, ve všech mezinárodních soutěžích a Německém poháru zůstane na dresu dosavadní sponzor Evonik. Díky oběma partnerům na dresu by si měl dortmundský klub vydělat až 25 milionů eur (666 milionů korun) ročně.