Článek
Kaufland jako první retailový řetězec v Česku vstupuje do světa esportu. Sleduje tak nejnovější trendy v oblasti zábavy a životního stylu mladých lidí, protože právě u nich se profesionální hraní videoher (esport) v posledních letech stalo celosvětovým fenoménem a ani Česko není výjimkou.
Největší české esportové turnaje a ligy sledují až stovky tisíc fanoušků u živých přenosů online nebo skandují přímo na tribunách. Mezi největší tuzemské soutěže patří Sazka eLeague nebo Mistrovství ČR v PC hrách. A právě liberečtí "hříšníci" ze Sinners týmu od svého vzniku v roce 2020 obsazují v těchto turnajích pravidelně 1. místa a úspěchy nesbírají jen na české scéně. I proto byli Sinners první volbou pro vstup Kauflandu do českého esportu.
Rozhodnutí Kauflandu vstoupit do světa esportu je progresivním tahem, jak zacílit i na novou skupinu mladých zákazníků skupinu hráčů počítačových her v České republice. Esportový tým Sinners má profesionální hráče v několika elektronických sportech: League of Legends, CS:GO, FIFA, Rocket League či Trackmania a fanoušci Sinners jsou dobře známí svým smyslem pro fair-play, humorem a masivní podporou svého oblíbeného týmu, kdy často skandují: „Sinners Winners!"
From now on every round is a full-buy round! 🛒
We are thrilled to announce that @kaufland has become the official partner of SINNERS Esports and all of our „maminkas“. 🖤❤️ The new era begins tonight! 🗣#SINNERS_SHOPPERS pic.twitter.com/VkrkxfbKsz
— SINNERS Esports 🇺🇦 (@SINNERS_Esports) April 14, 2022
„Partnerství mezi Sinners a Kauflandem přináší novou formu spolupráce, kdy se naše společnost připojuje ke světu esportu. Chceme tím rozšířit naši cílovou skupinu o nové mladé zákazníky, a závazek Kauflandu ke zdravým a čerstvým stravovacím návykům přenést i do online prostředí. Našimi produkty zdravé výživy chceme podpořit hráče k lepším výkonům a dobré kondici", vysvětluje Pavel Kulfánek, vedoucí oddělení CRM společnosti Kaufland ČR.
Partnerství Sinners a Kauflandu má ale hlubší význam než jen přiblížení se mladé generaci, která fandí elektronickým sportům. Obě strany kladou velký důraz na výživu a správné stravování.
„Máme velkou radost, že můžeme přivítat významnou značku jako je Kaufland ve světě esportu. A jsme nadšeni, že volba, jak oslovit tuto „digital natives" cílovou skupinu padla právě na náš tým Sinners. Nabídka finanční podpory a zdravých čerstvých produktů od Kauflandu je pro nás jako Sinners esport tým i pro naše hráče naprosto klíčová, protože nám to umožní dosahovat těch nejlepších výsledků. Navíc jsme si jisti, že obsah a marketing, který v rámci tohoto partnerství vznikne, nastaví v esportu nový a lepší standard. Vítejte mezi SINNERS, " uvedl spolumajitel a manažer Sinners Esports Max Euler.
Kaufland a Sinners oznámili partnerství pomocí VIP eventu „Sinners Shoppers Party", který jste mohli sledovat živě na Twitch streamu, za účasti ostatních partnerů Sinners a influencerů, včetně největšího českého Twitch streamera Agraela, a nechyběla ani drone show u ikonického Ještědu. Obyvatelé Liberce mohli ve čtvrtek 14. 4. spatřit více než sto létajících dronů, které se ve vzduchu formovaly do zářících obrazců spojených s oblíbeným esportovým týmem i obchodním řetězcem.
Celé oznámení tak bylo nejen oslavou partnerství a esportu, ale i významným gestem Kauflandu vůči lidem do 35 let a uznáním jejich generačně specifického životního stylu.
Důležitou roli pro Kaufland nehrají pouze hráči, ale i jejich rodiče, kteří tu a tam také hrají anebo alespoň pamatují, že počítačové hry hrávali. A dnes vědí, že pro jejich děti je k výhře ve hře, stejně jako v životě, potřeba zdravý životní styl a psychická podpora, zkrátka zázemí.