Hlavní obsah

Sen, nebo skutečnost? Podívejte se, jak biker Tomáš Slavík řádí v noční Praze

Praha

To byl fofr! Jeden z nejlepších bikerů světa Tomáš Slavík se na svém kole vřítil do historického centra Prahy. Korunovaný král městských sjezdů předvedl v malebných ulicích hlavního města pořádně svižnou jízdu v rámci projektu, který se jmenuje Wave. Na spojení Slavíkova mistrovského umění na kole s okázalými digitálními efekty se můžete podívat ve videu níže.

Sen, nebo skutečnost? Ďábelská jízda Tomáše SlavíkaVideo: Red Bull

Článek

„Datel", jak se třiatřicetiletému rodákovi z Brna v cyklistickém světě přezdívá, se z Prahy následně virtuálně přesunul do nové úrovně – na trať JBC 4X Revelations v Jablonci nad Nisou. Takové efekty si připravili tvůrci videa z projektu Wave pro Slavíkovu jízdu.

„Myslím, že každý jezdec v sobě potřebuje oheň, který mu pomůže se nahecovat a vystupovat z komfortní zóny. Když jsem na kole, existuje pro mě jenom jízda a hlad po tom ji zajet nejlépe, jak umím. Každý závod je hra, kterou se snažím dokončit a vyhrát. Nehledě na to, co se děje kolem," popisuje s jistou vášní Slavík.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 

Can anybody recognize this place?? 🤷🏻‍♂️👀😍 more to come on 8.11.2020 @redbullcz 📸 @danvojtech

Příspěvek sdílený Tomas Slavik (@tomasslavik63),Lis 5, 2020 v 10:27 PST

Jeho specialitou jsou městské sjezdy. V letech 2017 a 2018 se stal šampionem jednoho z nejnáročnějších závodů na světě Red Bull Valparaíso Cerro Abajo. Právě v Jižní Americe se městské sjezdy těší velké sledovanosti a český závodník je pro některé místní fanoušky nesmírně populární postavou.

„Městské sjezdy jsou moje disciplína a vždycky bylo mým snem zažít sjezd v kulisách staré Prahy. Natáčení sice nebyl závod, ale příležitost řítit se na kole pod Pražským hradem, Nerudovkou a dalšími místy byla úžasná," užíval si Slavík průjezd hlavním městem.

Za unikátním projektem je také neuvěřitelné množství produkční práce. V Praze i jabloneckém bikeparku se natáčelo několik dní, mnoho hodin se pak dotáčelo v ateliéru a těžko uvěřitelných 1000 hodin zabrala práce v postprodukci pro tvůrce projektu Vítka Kratochvíle z MERGE studia. Výsledek ovšem stojí za to.