Hlavní obsah

Oktagon znovu míří na fotbalový stadion. Chce překonat vlastní rekord

Znovu na fotbalový stadion. Domácí bojová organizace Oktagon MMA opět míří pod otevřené nebe, kde se po letošní červnové megaakci v pražském Edenu představí již v nadcházejícím roce. Destinace? Německo. „Máme čím dál vyšší cíle. Znovu míříme na stadion,“ potvrdil novinku spoluzakladatel organizace Pavol Neruda po premiérové akci v Dortmundu, kde bylo beznadějně vyprodáno.

Foto: Oktagon MMA

Na loňském rekordním turnaji na fotbalovém stadionu ve Frankfurtu se porval i český ranař Patrik Kincl (vlevo).

Článek

Podrobnosti další akce na fotbalovém stadionu sice zatím nejsou známy, neboť se ještě čeká na oficiální potvrzení ze strany organizace, přesto se zatím skládají střípky informací. „Plánujeme to na příští rok, protože letos už jeden stadion (Eden) pořádáme,“ potvrzuje pro Sport.cz spoluzakladatel Oktagonu Pavol Neruda.

„Turnaj se uskuteční v Německu, a jestli to bude možné, tak bychom chtěli překonat loňský rekord. Prodat 60 tisíc lístků není jednoduché, ale je to jeden z našich cílů k turnaji,“ říká slovenský promotér a zmiňuje loňský galavečer na zeleném pažitu bundesligového Eintrachtu Frankfurt, kam podle oficiálních informací dorazilo 59 148 diváků, čímž Oktagon stanovil nový divácký rekord na MMA akci.

Foto: Oktagon MMA

Organizace Oktagon MMA loni přivedla na stadion Eintrachtu Frankfurt přes 59 tisíc fanoušků.

Jisté je tedy to, že se domácí gigant, jak má ve zvyku, znovu vydá za hranice, byť konkrétní dějiště akce ještě nebylo oficiálně oznámeno. „V Německu se díváme hlavně po stadionech, které mají střechu, ale také mít nemusí. Byli jsme se například podívat na stadionu ve Stuttgartu,“ zatím tají přesné místo konání Neruda.

Oktagonu hraje do karet, že v Německu divácky táhne a vyprodává zde jednu arénu za druhou. Naposledy právě v dortmundské Westfalenhalle, kam se podle odhadů přišlo podívat takřka třináct tisíc fanoušků. „Fanoušci jsou tu skvělí, což jsme teď (v Dortmundu) mohli vidět. Bylo to opravdu neuvěřitelné. Máme čím dál vyšší cíle. Snažíme se posouvat hranice toho, co je možné, a zapojujeme do toho i německé diváky,“ zmiňoval jeden z majitelů organizace na tiskové konferenci.

Úspěch na německém poli může přinést výhody i do budoucna. „Chceme tady být silní. To je ta půda a startovací čára k tomu, jít někam ven. Super by byla i dohoda s platformami Netflix, HBO Max či Prime. Jsou po celé Evropě a my bychom se dostali k širšímu spektru lidí. Pokud bychom udělali perfektní práci v Německu, tak to neznamená, že to uvidí třeba ve Francii či Itálii. My chceme jít dál,“ nastínil další plány holohlavý slovenský promotér.

Velkou roli zde hraje i partnerství s obrovskou německou společností RTL, s níž Oktagon nedávno navázal tříletou spolupráci, a tajemstvím nejsou vysoké výdělky a dosah po celé Evropě.

„Za tři roky ta smlouva už může být stomilionová (v eurech). Zní to šíleně. Oni například nakoupili i práva na házenou, což dělá nějakých 500 milionů eur na sezonu, a jen za 100 milionů eur nakoupili highlighty, což jsou krátké záběry. Pohybují se ve vysokých číslech, a pokud všechno uděláme dobře, tak další dohoda může být ještě vyšší,“ má radost Neruda.

Související témata: