Článek
Třicátník a odborník na marketing v jedné osobě přišel před krátkým časem o vztah. Proto se jednoho večera rozhodl relaxovat nad získanou svobodou se sklenicí bourbonu. V tom ho to napadlo. Poběží a ze svých zad zhotoví billboard s osobním vzkazem. Běžící seznamovací pochodeň s obnaženým tělem, to přece musí zabrat. Před závodem požádal bratrance, ten fixou napsal vše potřebné, lov mohl začít, udička nahozena.
„Mám práci, která zabírá hodně času. Nemám tuny volného času ve svých rukou," vysvětlil běžec, proč zvolil netradiční komunikační kanál k seznámení. „Je to základní marketing, takto vysílám zprávu k obecenstvu, které si to přeje zachytit. Když hledáš sportovkyni, je to snadné, proč to neudělat na takové akci," citovaly americké servery logické vysvětlení.
Sešel se s majielkou kočky
Bergstrom běžel svůj šestý chicagský maratón v řadě. Nakonec si zaběhl osobní rekord 3:47:58. Patrně ho hnaly i fanynky a chtěl být co nejdříve u počítače, aby zkontroloval své reklamní snažení. Nakonec v následujících hodinách a dnech po závodě získal dvanáct žádostí o přátelství. Tedy úspěšná mise.
Pokud vás zajímá, jak jeho příběh pokračoval, tak vězte, že úspěšně. Nakonec se setkal s fanynkou, která se taky dokázala odvázat při maratónu. Připravila si plakát s nápisem a hlavou kočky - "Moje máma hledá kočičího tátu."
„Podívejte. Já se objevil na maratónu s nápisem na zádech, ona se ukázala na maratónu s nápisem. Oba jsme sami, máme jedinečnou příležitost povyprávět si a dát si drink. Udělali jsme to, bylo to skvělé," zhodnotil svoji běžeckou seznamku Bergstrom.