Článek
„Kdybych se včas neprobudil, už jsem tu nemusel být,“ přiznal po návratu z Jižní Ameriky Loprais, který až do května nevěděl, jestli stihne nový ročník. Tatru Jamal sice přivezli zpět do Frenštátu pod Radhoštěm, ale diagnóza byla krutá - šrot. „Nic se nedalo použít. Minimálně proto, že jsme neměli jistotu, jestli tam někde není skrytá vada.
Loprais ani tehdy Almášiho úplně neodepsal. „Uvidím, jestli k němu získám znovu takovou důvěru, abych vedle něho mohl usnout. Na spojovacích etapách je nezbytné, abych si odpočinul a načerpal nějaké síly do dalšího měřeného úseku. Já ho chápu, to se někdy stane, určitě ho nemíním odepsat,“ řekl už v únoru Loprais.
Nakonec se rozhodl vzít Almášiho zpátky do týmu. „Dávám mu druhou šanci, pojede jako mechanik v doprovodu. Nevyrovnal jsem se s tím, že bych mohl vedle Petra bezpečně absolvovat spojovací etapy a dokonce vedle něho usnout, abych si odpočinul. Druhým řidičem mojí posádky bude Radim Pustějovský,“ řekl Aleš Loprais.
Ve Frenštátě pod Radhoštěm dokončují přípravu nové Tatry Queen 69. Doprovodné vozy by měly odplout 20. listopadu z Le Havru, závodní vůz přepraví do Limy letecký speciál. „Věřím, že to stihneme,“ dodal Loprais.